Nog twee weken - Reisverslag uit Born, Nederland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Born, Nederland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 Juli 2011 | Nederland, Born

Hallo allemaal!

Marc en ik vertrekken over 2 weken (2 Augustus) naar Australië en Nieuw Zeeland. We zijn bijna 5 weken weg en hebben dus exclusief vliegdagen zo'n 2,5 week in Australië en 2 weken in Nieuw Zeeland te besteden.

De planning is als volgt:
We vertrekken vanaf Schiphol, via Kuala Lumpur, naar Melbourne waar we enkele dagen bij familie van Marc hopen door te brengen. Vervolgens gaan we met de trein naar Sydney waar we met de auto richting de Blue mountains en Hunter Valley willen trekken. Na een kleine week komen we weer terug naar Sydney waar we nog een weekje de tijd hebben om de bezienswaardigheden van deze mooie stad te bekijken.
Vervolgens vliegen we naar Auckland, Nieuw Zeeland, waar we bij mijn familie op bezoek gaan. De twee weken die we dan hebben willen we besteden aan rondreizen op het noord-eiland.

Ik wil met deze blog graag familie, vrienden en geïnteresseerden op de hoogte houden van onze reis.

Veel plezier met lezen!
Miriam

• 03 Augustus 2011 - 16:17

Wim:

ik wens jullie een zeer goede reis en gezond weer terug