13 September (donderdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 13 September (donderdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

13 September (donderdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 September 2007 | Estland, Tartu

Donderdag, mijn vrije dag.
Ben laat opgestaan en ben de mensen van de faculteit lastig gaan vallen over de readers van mijn vakken. Bleek dat ze nog steeds niet van alle readers wisten wat ze kosten dus kon ze nog niet bestellen. Ondertussen al de derde keer dat ik langs ben gegaan en nu moet ik vrijdag nog eens terug. :(
Daarna ben ik even bij de bieb langsgegaan om te kijken of ze misschien wat boeken hebben om te lezen. Viel erg tegen. Heb wel een cool boek dat de big bathroom reader heet... staan allemaal korte, leuke verhaaltjes en feitjes in.
's Avonds geen zin om te koken dus ben bij de metroo (jah, een soort subway) een broodje gaan halen. Was eigenlijk best wel heel erg lekker.
Om half 8 naar het ESN welcome party. Moesten allemaal zo'n stomme rode, gele of groene naamsticker op waarmee je aangaf of je bezet, niet zeker of single was. Nog wat stomme spelletjes gespeeld en weggegaan toen de band begon te spelen omdat je niet meer kon praten en de band niet bepaald goed was.
Op weg naar huis even gestopt bij het concert in het parc maar toen de stroom uit viel ben ik maar weer gegaan omdat ik het toch best wel koud begon te krijgen en geen zin had om te staan wachten tot ze weer verder konden spelen.
In Raatuse nog een stuk van een of andere vreemde film gekeken maar was eigenlijk te moe om hem af te kijken en ben dus maar naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 48574

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: