20 December (donderdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 20 December (donderdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

20 December (donderdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

21 December 2007 | Estland, Tartu

boh, vandaag ontzettend drukke dag gehad. Kon zoals bijna gewoonlijk aant worden is gisteravond niet slapen en heb maar wat gerommeld met mn koffer en mn rotzooi... Als ik dan toch wakker ben kan ik beter net zo goed iets productiefs doen.
Met Shan shan, Yuka, Anya, Cassie en mezelf hebben we een uurtje of 2 gezellig zitten kletsen bij Yuka en Shan shan in de flat (en champagne gedronken) en daarna afscheid genomen van Shan shan...
Daarna nog even op mn eigen verdieping rondgehangen met wat mensen die ook weggingen. Is toch wel moeilijk hoor, dat mensen al aant vertrekken zijn..
Vanochtend kwam ik natuurlijk weer moeilijk mn bed uit omdat ik nauwelijks geslapen had. Ben toen met samen met Cassie naar het postkantoor mn pakket op de post gaan doen. Was er ondertussen achter dat ik zelfs nog een derde pakket nodig had om al mn rommel thuis te krijgen. Heb dus ook mar meteen een postdoos meegenomen en ben toen naar het IRO hier gegaan omdat ik nog steeds een formulier van hun moest krijgen. Bleek dat die mevrouw er niet was en ik nog een uur moest wachten. Heb meteen maar alvast wat geld gewisseld voor in Riga en nog wat kleins voor mam uitgezocht.
Ben onderweg nog een Estisch meisje tegen gekomen die ik hier had leren kennen maar die nu in Duitsland studeert. Was behoorlijk verbaasd haar tegen te komen en we hebben een hele tijd staan kletsen.
Daarna eindelijk mn stomme papiertje gekregen. Ben toen gaan opruimen: drastisch dingen gaan weggooien, lades leegruimen en dergelijke... Heb zeker twee vuilnszakken weggegooid en ben ondertussen bezig aan een derde.
Ben nog even met Anya naar de apotheek geweest om spul te kopen dat heel goed werkt tegen verkoudheid. Ik geloof dat dat thuis niet meer verkocht wordt omdat het te sterk is..
Anyway, daarna mn vloer gepoetst en nog even met mam gebeld. Klaar gemaakt voor de avond en om half negen naar de püssirohekelder gegaan. We waren eerst maar met zn tweën maar de groep was al gauw met 10. Toen de band begon te spelen vond iedereen het te luid en zijn ze naar een ander café gegaan. Annika en ik zijn gebleven omdat we de band wel leuk vonden :).
Rond een uur of twaalf ben ik teruggekomen en heb weer afscheid van mensen moeten nemen.. niet leuk :(
Ga nu slapen en morgenvroeg komt de huisbazin kijken of alles nog in orde is in mijn kamer.

  • 21 December 2007 - 08:08

    Sippe:

    De lange thuisreis gaat bijna beginnen.
    we wensen je allen een goede reis
    En dan zien we je gauw :D

  • 21 December 2007 - 23:45

    Marèse:

    Hallow!

    Es 't good is, beginse vandaag mit reize (waal ietjes later op de daag :P) Dus ich wou dich nog ff een goeie reis wunsje, hoapelijk zonger vertraginge en angere ongein.. en welkom thoes alvas! :D ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 47078

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: