23 December (zondag) - Reisverslag uit Riga, Letland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 23 December (zondag) - Reisverslag uit Riga, Letland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

23 December (zondag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

04 Januari 2008 | Letland, Riga

Om 5 voor 4 liep mijn wekker af en was ik meteen klaar wakker. Heb in een kwartier al mn spullen weer bij elkaar geraapt en mn handbagage handiger ingedeeld. Was dus op tijd beneden om te ontbijten en toen ik klaar was stonden mn koffers al beneden en de taxi al klaar. Ik was wel wat veel kwijt aan de taxi maar daar had ik me al eerder bij neergelegd. Toen ik in het vliegveld kwam stond daar een enorm lange rij voor airbaltic en ben ik maar erbij gaan staan. Voor me stonden twee bands die in Riga hadden opgetreden en daardoor duurde het allemaal wat langer. Toen ik eindelijk aan de beurt was bleek mn grote koffer 4 kilo te zwaar en dat moest ik dus eerst aan weer een andere balie gaan betalen. Dussss, weer terug naar de check-in, dit keer ging het iets sneller en soepeler en ik was snel ingecheckt. Door naar de douane, eerst even snel mn flesje water weggegooid en toen mn laptop uit de tas gefriemeld. Was ik toen de batterijen in mn zak vergeten dus die moesten nog eens los door het poortje.. Daarna weer 10 minuten bezig met mn tas weer in te pakken.. Heb nog een kopje koffie gedronken, wat sigaretten voor mam meegenomen en gewacht tot we in het vliegtuig konden. Ik zat precies in het midden van het vliegtuig, bij de nooduitgang boven de vleugel. De reis ging vrij soepel en snel omdat we de wind in de rug hadden. In Dusseldorf had ik mn koffer vrij snel te pakken en kon met pap en mam mee gaan om nog eens te ontbijten in hun hotel. Daar ook Nico en Romy gezien en na wat gegeten te hebben zijn we naar huis gegaan. Thuis stond Marc op me te wachten. Yeay!
Het is zo fijn om weer thuis te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Letland, Riga

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 47068

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: