19 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 19 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

19 December (woensdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

19 December 2007 | Estland, Tartu

Vandaag laatste echte examen gehad. Heb nu alleen nog die toets op vrijdag. Examen ging wel goed eigenlijk, ik was vrij op tijd klaar maar toen ik op stond stonden nog 5 mensen tegelijk op. Ik heb al mn punten terug voor Post Soviet Russia en ik heb een 9! Yeay.
Er zijn al een hele hoop mensen zo langzamerhand aant vertrekken, ik heb gisteravond al afscheid van en paar mensen genomen en vanavond moet ik van nog veel meer mensen afscheid nemen. Vooral veel van de poolse mensen gaan naar huis toe. Shan shan vertrekt morgen naar Duitsland, dus die zie ik vanavond ook voor de laatste keer :(.
Ik ga straks nog even bij Bret langs en dan gaan we nog een gezellige meidenavond ervan maken bij mij in de flat ofzo.
Gisteravond is Annika nog even langs geweest en ze heeft mn t-shirt getekend en ik heb haar al wat van de spullen gegeven die ik toch niet meeneem. Ik weet niet of ik Annika al eens eerder genoemd heb, maar ze is een estse waar ik wel eens mee rond hang. Annika is één van de weinige mensen die ik hier ken die echt nog lang blijft dus het leek me verstandig om haar het grootste deel van mn spulletjes te geven.

• 19 December 2007 - 17:22

Sippe:

Hey Mikkie

Gefeliciteerd met die 9
    GOOD JOB

een paar nachies nog, en dan zien we je weer.
    veel plezier op de meidenavond