17 & 18 December (maandag en dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 17 & 18 December (maandag en dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

17 & 18 December (maandag en dinsdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

18 December 2007 | Estland, Tartu

Maandag laatste les graphs. Had eigenlijk vroeg willen op staan maar zoals dat altijd bij mij gaat als ik geen verplichtingen heb ben ik toch maar weer te lang blijven liggen. Ik heb de rest van de dag eigenlijk alleen maar lerend door gebracht.. dinsdag dan mn eerste "final exam". Het ging eigenlijk wel goed, het waren essay vragen en ik heb bij iedere vraag zeker een pagina geschreven waarvan hopelijk niet al te veel onzin. Na het examen de laatste les international relations: we zijn in een vergaderzaal van het universiteitscafé gaan zitten maar we hadden net zo goed in het lokaal kunnen blijven, vond niet dat de sfeer er meer informeel van werd..
Daarna terug naar huis gegaan en bedacht dat het misschien eens tijd werd om mn internetrekening te betalen. Ben dus maar even naar die mensen van de administratie gegaan en heb betaald.
Ga nu weer verder met leren... laatste keer echt leren en dan alleen nog die graphs test op vrijdag.
maarja, het is nog maar een paar daagjes. Over 4 dagen vertrek ik hier en over 5 ben ik al weer een tijdje thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 47079

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: