23 & 24 November (vrijdag en zaterdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 23 & 24 November (vrijdag en zaterdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

23 & 24 November (vrijdag en zaterdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

26 November 2007 | Estland, Tartu

Vrijdag had ik eigenlijk een toets van Graphs maar die was gelukkig uitgesteld tot volgende week. Ik hoefde gelukkig dus alleen maar een les te volgen en mam heeft toen anderhalf uur in de kantine zitten puzzelen.
Na de les zijn we bij mcDonnalds gaan eten en daarna door naar de Zeppelin om te kijken of we reserve pantoffels voor mam konden vinden.
's Avonds hebben we eigenlijk alleen maar mams koffer ingepakt en nog een film gekeken.
Zaterdagochtend zijn we allebei op tijd opgestaan en ik heb nog even snel gedoucht voordat ik mam naar het busstation moest brengen en weer afscheid moest nemen voor nog 4 weken.
De rest van de dag ben ik niet zo actief geweest. Ik was natuurlijk ook erg verdrietig dat ik nu weer helemaal alleen op mn kamertje zat na een hele week gezellig samen met mam zijn.
Ik ben ontzettend blij dat ze is gekomen en ik voel me nu weer een stuk beter en ik weet zeker dat veel daarvan aan mam te danken is.
Maar... ik mis haar en iedereen thuis nu wel drie keer zo erg...

• 28 November 2007 - 21:29

Guy:

Nog even volhouden Miriam, 4 weken zijn
    sneller om dan je denkt.
    I.i.g. wens ik je nog een heel fijne 4 weken.
    Veel groetjes uit Nijmegen.