25 t/m 27 November (zondag t/m dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 25 t/m 27 November (zondag t/m dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

25 t/m 27 November (zondag t/m dinsdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 November 2007 | Estland, Tartu

Zondag voornamelijk bezig geweest met leeswerk voor mijn presentatie woensdag en ook een beetje voor de paper van vrijdag.
Maandag 's ochtends nog vanalles gedaan voordat ik naar Graphs moest. De rest van de dag bezig geweest met data zoeken voor mn paper en voorbereiding voor de les van dinsdag.
Dinsdag weer gewoon naar mn lessen. Eerst BSRE waar we uitstel tot maandag hebben gekregen voor onze paper. Weet niet of ik er blij mee moet zijn want ik heb zondag de hele dag simulatie en moet volgende week woensdag nog een paper af hebben. IR duurde erg lang omdat we weer eens seminar hadden en daardoor heb ik die avond eigenlijk alleen maar tijd gehad voor mijn presentatie en nergens anders voor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 47249

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: