28 November (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 28 November (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

28 November (woensdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

29 November 2007 | Estland, Tartu

's Morgens eerst ECOCEE. Heb maar even uitgelegd aan de leraar waarom ik er de week ervoor niet was geweest. We hadden seminar en het was best interessant (en hij liep maar een beetje uit).
Voor de les was ik al bij de leraar van Post-Soviet Russia langs gegaan om heel onschuldig te vragen waar ik precies mijn hand-outs voor de presentatie kon uitprinten. Toen mocht ik ze bij hem op het kantoor uitprinten :P. Ik had als eerste presentatie en al zeg ik het zelf, ik heb het er best goed vanaf gebracht. Na mij waren nog twee andere meisjes die moesten persenteren en we hadden voor de eerste keer eens echt tijd voor discussie: andere keren waren de presentaties of te veel of te lang.
Na de les even lekker een pannekoek gaan eten in RüüniPizza en toen ben ik de outlet winkel binnen gelopen die er tegenover ligt. Heb een mooie rok en trui voor kerstmis gevonden voor niet te veel geld en was heel tevreden met mezelf :D.
's Middags de film van de vorige filmavond gekeken (was vergeten te gaan toen mam hier was) en die was eigenlijk best wel zielig. Om 6 uur naar de filmavond... Ik had eigenlijk niet zo'n zin om te gaan omdat er die avond international food fest zou zijn op onze verdieping en dat zou om 7 uur beginnen. De film was wel leuk maar niet erg druk bezocht. Ik geloof dat we met 8 man waren, inclusief de leraar.
Om 9 uur kwam ik dus op onze verdieping en was er inderdaad bijna niks meer te eten over. Ik heb toen de zak taai-taai en een zak pepernoten gepakt en ben de gang op gegaan om iedereen van de nederlandse sinterklaas specialiteiten te laten proeven. Ik heb de zak taai-taai vrij snel terug gebracht naar mijn kamer om nog wat over te houden voor volgende week, maar omdat ik toch nog een andere zak pepernoten had heb ik die helemaal op laten gaan. Het was erg gezellig en omdat er gratis kaartjes voor club Illusion werden uitgedeeld ben ik ook maar eens meegegaan. Het was best een leuke discotheek maar omdat ik nog steeds een beetje last van mijn duizeligheid heb en dansen en flitsende lichten dan misschien niet de beste combinatie zijn ben ik na een uurtje weer naar huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 47072

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: