29 & 30 November (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 29 & 30 November (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

29 & 30 November (donderdag en vrijdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 December 2007 | Estland, Tartu

Donderdag niet zo'n heel erg spectaculaire dag eigenlijk, heb het grootste deel van mijn tijd doorgebracht met het uitstellen van mijn paper. Daarna heb ik dan eindelijk mn paper zitten schrijven. Vrijdag had ik dan mijn toets voor Graph theory, die ik weer eens dacht goed gemaakt te hebben, maar als ik de punten voor mn vorige toetsen als referentie kan nemen dan zal dat wel weer te optimistisch zijn. Om een uur of 4 ben ik naar Thorbjorn gegaan met mijn deel van onze paper en om 7 uur zijn we dan echt samen gaan zitten om aan de introductie en samenvatting te werken (en blijkbaar zijn deel van de paper). Rond een uur of 10 waren we dan eindelijk klaar en ik was dan ook doodmoe tegen die tijd.
Heb 's avonds nog even lekker ontspannen en ben te laat naar bed gegaan.