29 & 30 November (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 29 & 30 November (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

29 & 30 November (donderdag en vrijdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 December 2007 | Estland, Tartu

Donderdag niet zo'n heel erg spectaculaire dag eigenlijk, heb het grootste deel van mijn tijd doorgebracht met het uitstellen van mijn paper. Daarna heb ik dan eindelijk mn paper zitten schrijven. Vrijdag had ik dan mijn toets voor Graph theory, die ik weer eens dacht goed gemaakt te hebben, maar als ik de punten voor mn vorige toetsen als referentie kan nemen dan zal dat wel weer te optimistisch zijn. Om een uur of 4 ben ik naar Thorbjorn gegaan met mijn deel van onze paper en om 7 uur zijn we dan echt samen gaan zitten om aan de introductie en samenvatting te werken (en blijkbaar zijn deel van de paper). Rond een uur of 10 waren we dan eindelijk klaar en ik was dan ook doodmoe tegen die tijd.
Heb 's avonds nog even lekker ontspannen en ben te laat naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 47080

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: