1 & 2 December (zaterdag en zondag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 1 & 2 December (zaterdag en zondag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

1 & 2 December (zaterdag en zondag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

05 December 2007 | Estland, Tartu

Eerste deel van de dag heb ik besteed aan de laatste afwerkingen voor onze paper voor BSRE. Daarna was ik eigenlijk van plan aan mn paper te werken voor post-soviet russia maar ik ben die dag nog wat extra bronnen gaan halen bij de leraar en heb dus eigenlijk niet veel meer gedaan dan een deel daarvan lezen. Het was trouwens -7 die hele dag en de sneeuw lag zeker 15 centimeter dik overal. Was gewoon prachtig om te zien...
Zondag hadden we onze 'nuclear headache' simulatie in het baltic defense college en dat was best leuk. Het begin was een beetje saai omdat we gewoon ernstig de dingen deden die we moesten doen, maar toen het tegen vijf uur liep en we nog steeds geen onderhandelingen hadden gehad met blauwland werden we wat losser en gingen stomme grapjes uithalen. Toen de laatste onderhandelingen dan eindelijk begonnen waren, zaten we eigenlijk alleen nog maar onzin uit te kramen over msn. Omdat de printers het blijkbaar niet overal deden, moesten we msn gebruiken om elkaar officiele documenten en berichtgevingen te sturen. Wat natuurlijk tot gevolg had dat er soms ook een verdwaalde smilie of 2 doorkwam :P.
Na afloop waren we geloof ik allemaal blij dat we naar huis konden, ookal was ik niet helemaal tevreden over wat mijn team (roodland) bereikt had. Ik was van mening dat we veel te lief gespeeld hadden en veel harder met beide andere landen hadden kunnen omgaan. Maarja, dat is iets wat je achteraf kunt zeggen en waar je tijdens de oefening eigenlijk helemaal niet bij stil staat.
's Avonds eigenlijk niet zo heel veel meer gedaan, ik had nog wat aan mn paper willen werken maar was gewoon te moe of dat ook echt te doen. Wat ik trouwens n og vergeten was: ik had mn punt voor de presentatie donderdag terug gekregen: 29 uit 30, en nu heb ik in totaal al 52 uit 100 punten voor dat vak en hoef ik de paper eigenlijk niet meer te doen. Nja, ik denk dat dat idee ook niet echt helpt om me te motiveren...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 47085

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: