5 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 5 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

5 December (woensdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 December 2007 | Estland, Tartu

's Morgens gewoon naar de les, en gevraagd hoe erg het was als ik mn paper een dag te laat in leverde. Bleek niet zo'n ramp te zijn, dus ik had de avond vrij om gezellig wat voor sinterklaas te doen. Ik had ook een extra les voor BSRE en daarna meteen door naar de film. Voor de verandering eens een echt leuke film: Dr. Strangelove. Was een oudere film met peter sellers in 3 belangrijke rollen. Het was begrijpelijk niet erg druk bij de film maar met maar 3 studenten aanwezig was deze week toch wel het minimum tot nu.
's Avonds wat mensen uitgenodigd om het sinterklaas snoep mee op te eten maar omdat bijna iedereen druk bezig was met zn paper gingen ze bijna allemaal weer heel snel weg. Heb toen nog wat zitten kletsen met Anya, Sebastian en zijn vriendin. Heb daarna nog Heroes met Anya gekeken en ben redelijk laat in bed gekomen.