6 & 7 December (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 6 & 7 December (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

6 & 7 December (donderdag en vrijdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 December 2007 | Estland, Tartu

donderdag dan maar eens mijn paper afgemaakt. Was wel moeilijk om weer te beginnen na zo'n heerlijke vrije avond.
Maar het is me dan wel gelukt om 3000 woorden op papier te krijgen. Ik ben er niet helemaal tevreden mee, vooral met de conclusie niet, maar op een gegeven moment wordt er er zo moe van dat je het alleen nog maar zo snel mogelijk op wilt sturen. Hij mag nog blij zijn dat ik alles nog heb doorgelezen om spel en typefouten eruit te halen. Daarna was het eigenlijk te laat om nog wat leuks te doen maar heb toch nog even wat ontspannende tv gekeken.
Vrijdag had ik dan weer een graphs lecture. Ach, was wel weer eens interessant, maar kan niet zeggen dat ik veel geleerd heb. Daarna door naar de dokter, om mijn papieren op te halen. Bleek dat mijn dokter niet eens daar was en heb een nieuwe afspraak voor de volgende week moeten maken om die stomme dingen op te gaan halen.
Rond een uur of acht kwam Anya opeens mn kamer oplopen om me uit te nodigen voor eten: Sam had gekookt. Ik had wel al gegeten maar dat wou ik natuurlijk wel proeven. Hebben daarna nog heel lang zitten kletsen. Zijn naar Werner geweest voor een kopje thee en een stukje taart en zijn daarna nog tot 2 uur blijven kletsen op anya's kamer. Cassie is naar Londen tot maandag dus die was er niet bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 47132

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: