8 & 9 December (zaterdag en zondag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 8 & 9 December (zaterdag en zondag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

8 & 9 December (zaterdag en zondag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

09 December 2007 | Estland, Tartu

Zaterdag eigenlijk helemaal niks uitgevoerd. Heb de hele dag niet veel gedaan behalve film en series gekeken, vond dat ik dat wel verdiend had..
Zondag (vandaag) een beetje op tijd op gestaan en ga dalijk even naar de kaubamaja om even wat dingetjes te halen. Het is vandaag mooi en zonnig buiten en ik wil even kunnen genieten van zo'n zeldzame dag. Dat moet ik wel snel doen want om half 4 begint het hier al donker te worden..
Natuurlijk moet ik ook nog even aan en een kort essay werken en aan mn twee presentaties deze week, maar dat kan nog als ik straks weer terug ben.
Weetje, over 2 weken ben ik alweer thuis. Kan het me bijna niet voorstellen, maar ben er wel heel erg blij mee. Ik zal heel blij zijn om weer in een land te zijn waar tenminste iedereen me verstaat :P.

  • 10 December 2007 - 17:40

    Sippe:

    ik weet iemand, die HEEEEEL blij is, als je weer thuis bent :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 47075

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: