11 December (dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 11 December (dinsdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

11 December (dinsdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

12 December 2007 | Estland, Tartu

Dinsdag veel te vroeg de wekker gezet. Maar heb daardoor wel nog wat voorbereiding kunnen doen voor de presentatie. Als eerste les dan meteen maar presenteren en naar de andere presentaties luisteren. Bij IR ook al een seminar maar daar waren gelukkig maar 3 presentaties, wat eigenlijk had betekent dat we eerder klaar zouden zijn maar onze lieve leraar dacht dat het daarom wel leuk zou zijn om een discussie van meer dan een uur te houden...
Dus toen was ik te laat thuis om mijn pakket nog naar het postkantoor te brengen (zal al die rommel die ik hier heb ook weer naar huis moeten meenemen). Dus heb ik me maar op mijn tweede presentatie van deze week geconcentreerd. Duurde best lang voordat ik eindelijk snapte wat er nou eigenlijk in dat stomme artikel stond maar uiteindelijk kon ik er dan toch een begrijpelijk verhaal aan vast knopen.

  • 13 December 2007 - 12:37

    Sippe:

    Hey Mikkie ! !
    Countdown started
    10...........
    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 47070

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: