12 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 12 December (woensdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

12 December (woensdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

14 December 2007 | Estland, Tartu

Nog maar eens een presentatie. Om 10 uur precies begonnen met de helft van de klas nog afwezig. Tijdens mn presentatie is de rest binnen komen druppelen. Daarna zo snel mogelijk door de rest van de presentaties heen gegaan. Het was de laatste les dus er waren een paar om in te halen... We waren tegen verwachting toch nog redelijk op tijd klaar.
Ben daarna mijn pakket naar huis op de post gaan doen. Ik was heel optimistisch te voet begonnen maar moest ontzettend veel pauzes tussendoor nemen. Het pakket was simpelweg te zwaar en er is niet echt makkelijk om een pakket makkelijk te dragen. Mijn armen deden halverwege al zo'n pijn dat ik toch maar besloten heb om de rest van de weg per auto af te leggen. Heb 2 euro voor een taxi betaald en hoefde niet meer zo ver met dat stomme ding te slepen. Ik heb wel de prijs moeten betalen voor mijn uitstapje want de spierpijn is nog steeds niet weg.
Daarna aan mn stomme paper gewerkt en me klaar gemaakt voor het afscheidsfeestje.
Om 8 uur naar de Johnny Depp club gegaan. We kregen een cadeautje bij binnenkomst: een cd met allemaal foto's en een sleutelhanger van tartu en een beetje snoep en koekjes. Heb een hoop gedanst met iedereen. Het was echt gezellig. Denk dat ik de mensen hier toch wel heel erg ga missen...
Ik had nogal last van mn schouders en de muziek was erg saai dus ik ben vrij op tijd gegaan. Het was 12 uur ofzo en de meeste andere mensen waren ook al vertrokken. Ben doodmoe in bed gerold..

  • 14 December 2007 - 15:02

    Sippe:

    Hey Mikkie
    Nog maar 9
    tel maar af
    :D

  • 14 December 2007 - 20:58

    Mikkie:

    eigenlijk isset nog maar 8 dagen voordat ik vertrek... begin namelijk al op zaterdag namiddag met de terugreis. :P

  • 15 December 2007 - 14:00

    Sippe:

    Oké, 8 dagen
    time goes fast, if you have fun :D :D

    Koffers al gepakt?

  • 15 December 2007 - 14:01

    Sippe:

    Ojee
    vandaag zeen het er nog maar 7
    tot gauw dan
    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 47140

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: