13 & 14 December (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu 13 & 14 December (donderdag en vrijdag) - Reisverslag uit Tartu, Estland van Miriam Berg - WaarBenJij.nu

13 & 14 December (donderdag en vrijdag)

Door: Mikkie

Blijf op de hoogte en volg Miriam

15 December 2007 | Estland, Tartu

Donderdag op tijd opgestaan om naar de dokter mijn papiertjes te halen.
Daarna even door naar het winkelcentrum om nog even wat kleine dingetjes te halen. Op de terugweg bij mcDonnalds gegeten.
Mijn paper afgemaakt en opgestuurd. Geen punten aftrek gekregen voor mijn dag te laat zijn. Is toch wel cool om goed met de leraren overweg te kunnen...
Daarna weekend gevierd. Had echt een avondje rust nodig.
Op vrijdag naar de laatse lecture van graphs gegaan. Best een interessant onderwerp..
Na de les nog en cadeautje voor oma gaan halen. Moet nog altijd wat voor marc hebben. Is toch wel ontzetted lastig.. Ben al sinds ik hier ben op zoek naar iets maar heb nog steeds niks voor hem kunnen vinden... *zucht*
kerstcadeautjes zijn gewoon te lastig...
's avonds nog even met anya, sam en paulius rondgehangen. Hebben wat spelletjes gespeeld en sam namen laten vertalen naar het chinees. Als je mijn naam opschrijft en dan de twee tekens weer vertaalt krijg je "rijst speciaal"... Weet niet of ik daar blij mee moet zijn :P

  • 15 December 2007 - 20:44

    Marèse:

    Hey rijst speciaal :P

    Nog maar een weekje hè! :D Veel plezier nog die laatste week! En veel succes met het zoeken van een kerstcadeautje voor Marc! ;) Dat is inderdaad lastig... Enneh, goede reis terug natuurlijk!

  • 16 December 2007 - 11:03

    Sippe:

    6 daagjes
    nog effekes :D

  • 16 December 2007 - 22:27

    Koen:

    Weten we ook weer wat we voor jou kunnen bestellen bij de Chinees. Ik wil je nog een paar leuke dagen wensen, een goede terugreis en een prettige kerst natuurlijk. Breng maar lekker veel zon mee naar hier ... of vraag ik dan ook iets wat je daar niet makkelijk kunt vinden?

  • 16 December 2007 - 22:36

    Mikkie:

    Zonneschijn is hier nog zeldzamer dan thuis. De zon komt hier op om kwart over 9 en gaat om twintig over 3 alweer onder.. En als het bewolkt is is het nog korter. 6 uurtjes licht per dag is niet bepaald iets wat ik mee naar huis wil nemen ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tartu

Mijn semester in Estland

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2008

24 December en daarna

04 Januari 2008

23 December (zondag)

04 Januari 2008

21 & 22 December (vrijdag en zaterdag)

21 December 2007

20 December (donderdag)

19 December 2007

19 December (woensdag)
Miriam

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 47076

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 05 September 2011

Aussies and Kiwis

22 Augustus 2007 - 23 December 2007

Mijn semester in Estland

Landen bezocht: